Recenze uživatelů


Jana

"jsem s výsledky spokojená, koupila jsem již po 2 a vše bez problémů"



Anonym

"nepálí a nesvědí, proč jsem to neobjevil dřív. prostě skutečná pomoc od pocení podpaží"



Jarda

„BEZVA PRIPRAVEK MNOHEM LEPSI NEZ KULICKOVE ANTIPERSPIRANTY Z DROGERIE“



Lenka Tomanová

„Tento sprej proti pocení jsem začala používat po nástupu do nové práce. Funguje skvěle, omezuje pot až na takovou hranici, že se vůbec nepotíte. Používání bylo velice snadné, jediné proti je, že krátce před používáním se nesmíte holit.“



Tomáš J

„Neuveritelne, poceni je absolutne pryc, hned po prvni aplikaci.. To jsem opravdu necekal, doporucujuji vsem, kdo ma s pocenim problem !“



B.L.

„Udělali jste mi velkou radost, bála jsem se, abych zas nevyhodila peníze. Pocení pro mě byla noční můra. Teď lituji, že jsem neobjevila tento sprje dříve. Pocení je pryč a já si to užívám!! doporučuji všem, kdo se trápí, tak jako já dříve..“



Věrka

„Milý obchode, objednávám podruhé skoro po půl roce. Přiznám se vám, nevěřila jsem a je to pro mě překvapení, ale jste vážně lepší než driclor. Přeji mnoho spokojených zákazníků“



JAN99

„po používání se vůbe c nepotím, žádné známky kruhů od potu na košili, ani kapka, sprej splnil co tvrdí, doporučuji“



kačenka83

„Jsem s výrobkem velice spokojená. Dříve jsem používala Driclor, ten mi sice na pocení také pomáhal, ale teď už nemám podrážděnou pokožku a opravdu to funguje. Škoda jen, že jsem forte neobjevila dříve“



Jana

„Stacila mi jen jedna aplikace a poceni v podpazi zcela zmizelo. Kruhy v podpazi nejsou uz konecne zadne. Velmi doporucuji vsem kdo se s timto dosud trapi. Uz je to nastesti za mnou, tento pripravek je vyborny.“

zdroj recenzí: poceni24.cz

Kam dále?
Nadměrné pocení v podpaží
O přípravcích SweatStop

sweatstop recenze


Nadměrné pocení v podpaží


Nadměrné pocení v podpaží, neboli odborně axilární hyperhidróza, je nepříjemným problémem, který postihuje stále více z nás. Projevuje se nekontrolovatelným pocením v podpaží. Kromě viditelných problémů (skvrny od potu na oblečení) má za následek často i problémy v psychické rovině (strach z posměchu, osobní izolace v kolektivu apod.). Neměli bychom tak brát pocení v podpaží na lehkou váhu, vždyť jsou tu možnosti, jak svůj život zlepšit a vyhnout se těmto problémům. Spolehlivě, dlouhodobě. Švýcarské přípravky SweatStop jsou přímo určené na řešení nadměrného pocení v podpaží. Tyto antiperspiranty jsou neinvazivní, topické (aplikované na pokožku) a vynikají vysokou klinickou silou proti pocení. Kompletní informace nejen o tom, jak přípravky fungují, ale také o tom, jak jsou vnímány uživateli, naleznete na našem blogu Pocení v podpaží. Přejeme příjemné počtení a život bez nepříjemného pocení v podpaží.